Бүгін ҚР Үкіметінің баспасөз орталығында өткен баспасөз конференциясында білім және ғылым вице-министрі Бибігүл Асылова Мемлекет басшысының «Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері» Жолдауы аясында мұғалімдердің жалақысын арттыру туралы мәселеге түсініктеме жасады. 

Вице-министр айтып өткендей, жалақыны арттыру оқу бағдарламаларының жаңартылған мазмұнына көшуге байланысты болмақ.

2019 жылға дейінгі Білім және ғылым мемлекеттік бағдарламасымен бекітілген сәйкес кесте бар. Осылайша, 2018 жылғы қаңтардан бастап 1, 2, 5, 7-сыныптардың мұғалімдерінің жалақысы ұлғайтылады. 2018 жылғы қыркүйектен бастап — 3, 6 және 8-сыныптардың мұғалімдерінің, 2019 ж. қыркүйектен бастап 4, 9, 10-сыныптардың мұғалімдерінің жалақысы артады. 2020 жылы 11-сынып мұғалімдеріне де кезек келіп жетеді.

Үстеме ақы мөлшері Мемлекет басшысы «Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері» Жолдауында айтып өткендей, лауазымдық қызметақыдан 30% құрайды.

Мысалға, 15 жылдық еңбек өтілі бар І санаттағы қала мұғалімінің жалақысы 24 000 теңгеге, дәл осындай ауыл мұғалімінің жалақысы 25 860 теңгеге артады. Толық оқу жүктемесі кезінде осылай болмақ.

Бұдан өзге, мұғалімдерге үстеме ақы төлеудің жаңа жүйесі енгізіледі, ол біліктілік деңгейін ескереді. Санаттар ұлттық біліктілік тесті арқылы тағайындалады. Расталған біліктілікке байланысты үстеме ақы 20%-дан бастап 50% дейінді құрайды.

Мәселен, бір саты жоғарылаған 15 жылдық еңбек өтілі бар І санаттағы қала мұғалімінің еңбекақысына 28 000 теңге қосылса, ауыл мұғалімінің жалақысына 36 000 теңге қосылады.

Еш санаты жоқ және 3 жылдық өтілі бар мамандардың лауазымдық қызметақысы 56 000 теңгені құрайды, вице-министрдің айтуынша, педагогтардың осы санаты үшін бірқатар үстеме ақылар мен қосымша ақылар қарастырылған (дәптерлерді тексеру, кабинеттерді меңгеру үшін). Осылайша, білім берудің жаңартылған мазмұны үшін үстеме ақы қала деңгейінде 16 000 теңгені және ауыл деңгейінде 21 000 теңгені құрамақ. Осылайша, осындай маманның жалықысы қалада шамамен 96 000 теңге, ауылда 115 мың теңге болмақ.

«Осындай үстеме ақы алуға ынталандыру бар деп ойлаймын. Ал, бұл маман біліктілік тестін тапсыратын болса, оның жалақысы едәуір ұлғаяды», — деп түйіндеді Бибігүл Асылова.

www.primeminister.kz

Бүгін ҚР Үкіметінің баспасөз орталығында өткен баспасөз конференциясында білім және ғылым вице-министрі Бибігүл Асылова Мемлекет басшысы Жолдауының «Адами капитал – жаңғыру негізі» жетінші бағыты аясында білім беру саласын ырықтандыру туралы айтып берді.

Мемлекет басшысы өзінің «Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері» Жолдауында барлық жастағы азаматтарды қамтитын білім берудің жеке озық жүйесін құруды жеделдету керектігін атап өткен болатын. Атап айтқанда, білім беру мекемелері арасында бәсекелестікті арттыру және жекеменшік капиталды тарту үшін қала мектептерінде жан басына шаққандағы қаржыландыру енгізіледі.

Б. Асылова айтып өткендей, Мемлекет басшысы Жолдауының «Адами капитал – жаңғыру негізі» жетінші бағыты аясында білім беру жүйесінде таяу перспективаға қызметтің нақты бағыттары анықталды. Қазіргі уақытта ҚР БҒМ Жолдауды іске асыру бойынша іс-шаралар жоспарын, сондай-ақ ҚР Білім және ғылым министрлігіне жүктелген міндеттерді орындау бойынша ведомстволық жоспарды әзірлеп жатыр.

Вице-министрдің айтуынша, білім беру саласын ырықтандыру бағыттарының бірі ретінде экономикалық тұрғыдан жеке инвестицияларды тартуды айтуға болады. Халықаралық тәжірибе көрсеткендей, білім беру саласы сұранысқа ие, рентабельді және инвесторлар үшін қызықты. Жеке инвестицияларды тартудың табысты мысалдарының бірі «Балапан» бағдарламасын іске асыру болды.

Осылайша, аталған бағдарламаны іске асырғаннан бастап жеке инвестициялар есебінен 2336 жекеменшік балабақша мен шағын орталықтар ашылды. Жеті жылда аталған бағдарламаны іске асыруға шамамен 900 млрд теңге бөлінді.

«ҚР БҒМ аталған бағытта жұмысты жалғастыруда. Жолдауда айтылған Мемлекет басшысының тапсырмасына сәйкес қала мектептерінде жан басына шаққандағы қаржыландыруды одан әрі енгізу жоспарланған», — деп атап өтті Бибігүл Асылова.

2017 жылы «Білім беру туралы» ҚР Заңына өзгерістер енгізілді, соған сәйкес жекеменшік мектептерде мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру мүмкіндігі пайда болды. Бүгінгі таңда нақты нәтижелер бар. Осылайша, 2013 жылдан бастап жан басына шаққандағы қаржыландыру орта білім беруде апробациялануда, ал Ақтөбеде биылғы жылдың басынан бастап жекеменшік мектепте пилоттық жоба жүзеге асырылады.

Шымкент қаласында 2018 жылдың қыркүйек айынан бастап жергілікті бюджет қаражаты есебінен жекеменшік мектептерде 3310 орынға мемлекеттік тапсырысты орналастыру жоспарланып отыр.

Астана қаласында сонымен қатар биылғы жылдың қыркүйек айынан бастап республикалық бюджет қаражаты есебінен 3721 орынға мемлекеттік тапсырыс орналастыру жоспарланған.

«Бұл бағытта әкімдіктерге білім беру саласына жеке инвестициялар тарту және мемлекеттік тапсырысты орналастыруға сәйкес бюджет қаражатын қарастыру міндеті жүктеледі», — деп атап өтті Бибігүл Асылова.

Апробация нәтижесінде алынған Астана және Шымкент қалалары мысалындағы мектептерді басқарудың жаңа тәжірибесі өзге өңірлерде толық масштабты жан басына шаққандағы қаржыландыруда қолданылатын болады.

Жан басына шаққандағы тетікті енгізу туралы сұраққа жауап берген Б. Асылова мектептерді мемлекеттік мекемелерден шаруашылық басқару құқығымен мемлекеттік кәсіпорындарға қайта ұйымдастыру жоспарланғанын айтып өтті. Қазіргі уақытта заңнамаға өзгерістер әзірленуде.

«Аталған ұйымдастырушылық-құқықтық форма біздің мектептерге экономикалық тұрғыда едәуір дербес болуға мүмкіндік береді. Сондай-ақ жан басына шаққандағы қаржыландыру құралы бірқатар мәселелерді, оның ішінде оқытушыларды ынталандырумен байланысты мәселелерді шешеді», — деп түйіндеді вице-министр.

www.primeminister.kz

Сейсенбі күні, 16 қаңтарда сағат 10:00-де, Үкімет үйінде ҚР Үкіметінің кезекті отырысы өтеді.

Күн тәртібінде:

• Мемлекет басшысының 2018 жылғы 10 қаңтардағы Жолдауын іске асыру жөніндегі жалпыұлттық іс-шаралар жоспарының жобасы.

• Жекешелендіруді жүргізу барысы.

• Атаулы әлеуметтік көмектің жаңа форматын енгізу және өзін-өзі жұмыспен қамтығандарды формализациялау жөніндегі шаралар.

Отырыс қорытындысы бойынша ҚР Үкіметінің баспасөз орталығында еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі басшылығы өкілдерінің қатысуымен баспасөз конференциясы өтеді.

Үкімет отырысы мен баспасөз конференциясының тікелей таратылымын PrimeMinister.kz сайтынан, Facebook, Вконтакте, Twitter, Periscope әлеуметтік желілерінен, сондай-ақ Android пен iOS мобильдік қосымшаларынан және YouTube арнасынан көре аласыздар.

www.primeminister.kz

Дүйсенбі күні, 15 қаңтарда, сағат 12:00-де ҚР Үкіметінің баспасөз орталығында Мемлекет басшысы Жолдауының «Адами капитал – жаңғыру негізі» жетінші бағыты аясында білім беру саласын ырықтандыру туралы брифинг өтеді.

Білім және ғылым вице-министрі Бибігүл Асылова, ҚР БҒМ мектепке дейінгі және орта білім беру департаментінің директоры Шолпан Каринова және «Қаржы орталығы» АҚ президенті Асқар Ибраимов шара спикерлері болады.

Баспасөз конференциясының тікелей таратылымын PrimeMinister.kz сайтынан, FacebookВконтактеTwitterPeriscope әлеуметтік желілерінен, сондай-ақ Android пен iOS мобильдік қосымшаларынан және YouTube арнасынан көре аласыздар.

www.primeminister.kz

Бүгін ҚР Үкіметі отырысының қорытындысы бойынша өткен баспасөз конференциясында ұлттық экономика министрі Тимур Сүлейменов 2018 жылдың соңына дейін инфляцияны жоспарланған 5-7% дәлізінде сақтау бойынша алдын алу шаралары туралы айтты.

Тимур Сүлейменов 2017 жылы инфляция 7,1%-ды құрағанын еске салды. Алдын ала болжам бойынша, 2018 жылы инфляция деңгейі 5-7% дәлізінде болады.

Министр журналистердің қыста көкөністер мен жемістердің кейбір түрлеріне қойылатын жоғары бағалары туралы сұрағына жауап бере отырып, Қазақстанда сұраныс пен ұсыныстың маусымдық мәселесі әлі де бар екендігімен келісті.

«Біз желтоқсан, қаңтар, ақпан және наурыз айларында, шілде, тамыз және қыркүйек айларындағы сияқты көкөністер мен жемістерді бірдей көлемде ұсына алмаймыз. Сондықтан да осы маусымдық толқулар елімізде әрдайым байқалуда», — деді Т. Сүлейменов.

Сонымен қатар, ол ҚР ҰЭМ ҚР АШМ-мен бірлесіп, жеміс-көкөніс өнімдерін жеткізуді кеңейтуге белсенді атсалысып жатқанын атап өтті. Атап айтқанда, барлық негізгі қалалар мен елді мекендерде қорларды ұлғайту, қоймалар санын көбейту, көтерме-бөлшек сауда және көтерме-сауда орталықтарын арттыру жұмыстары жүргізіліп жатыр.

Ұлттық экономика министрлігі ұсынған мәселенің тағы бір шешімі — делдалдық байланыстарды қысқарту. Сонымен бірге Т. Сүлейменов барлық делдалдардан бас тартудың да қажеті жоқ екенін атап өтті.

«Сауда делдалдығы — бұл әдеттегі экономикалық қызмет. Себебі әрбір шаруа қожалығы, әр фермер 100-200 шақырым қашықтыққа тауар жеткізіп, базарлар мен сауда орталықтарының сөрелеріне өз өнімдерін шығара алмайды. Бұл үшін делдалдық байланыстың болғаны дұрыс», — деді Тимур Сүлейменов.

Ең бастысы, министрдің айтуынша оған тәуелді болып қалмау керек.

«Біздің Ауылдық монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитеті құқықтық тетіктерге ие: бұл айналымдық айыппұлдар мен монополиялық кірісті алу. Біз биыл әзірге ештеңе қозғаған жоқпыз. Жағдайдың қалай дамитынын мұқият қадағалайтын боламыз», — деп қорытындылады министр.

www.primeminister.kz

Бүгін Үкімет отырысының қорытындысы бойынша баспасөз конференциясында қаржы министрі Бақыт Сұлтанов Мемлекет басшысының Қазақстан халқына жыл сайынғы Жолдауында белгіленген іс-шараларды қаржыландыру тетіктері туралы айтты.

Министрдің айтуынша, бүгінгі таңда республикада бюджеттің бос қалдықтары бар — 125 млрд теңге және 100 млрд теңгеден астам жергілікті бюджеттердің бос қалдықтары.

«Олар жыл сайын бюджетті нақтылауға арналған көз болып табылады. Осы жолы олар сондай-ақ Жолдауда айтылған Президент тапсырмаларын іске асыру үшін пайдаланылады», — деп түсіндірді Бақыт Сұлтанов.

Қаржы министрі бүгінде алдын ала есептеулер жүргізіліп жатқанын баса айтты. Түпкілікті сомалар Жолдауды іске асыру бойынша Жалпыұлттық жоспар дайын болғанда мәлім болады.

«Сонда біз Мемлекет басшысының Жолдауында белгіленген барлық іс-шараларды қаржыландыруды қамтамасыз ету үшін сәйкес дайындық іс-шараларын бастаймыз», — деп нақтылады Бақыт Сұлтанов.

Бюджеттің атқарылмауы бойынша жауапкершілік мәселелеріне келер болсақ, Бақыт Сұлтанов айтып өткендей, қаржы министрлігі барлық жергілікті және орталық органдармен жұмыс жүргізді, алдын ала шешімдер қабылданды.

Алдында ҚР Үкіметі отырысында қаржы министрі 2017 жылға арналған республикалық бюджеттің атқарылуының алдын ала қорытындысын жариялаған болатын.

«Мемлекеттік бюджет кірістері 102,2% атқарылды, немесе 7153 млрд теңге жиналды. Өсім өткен жылмен салыстырғанда 10,9% құрады», — деп баяндады министр Б. Сұлтанов.

Республикалық бюджетке 5012 млрд теңге сомасында, немесе жоспарға 101,2% кірістер түсті. Асыра орындау сомасы 59 млрд теңгені құрады. Жергілікті бюджеттердің жеке кірістері 104,6% атқарылды, немесе 95 млрд теңгеге асыра орындалды. Жергілікті бюджеттер бойынша кірістер 2142 млрд теңгеге, немесе 104,6% атқарылды.

Бұдан өзге, 2017 жылы республикалық бюджет шығындарын орындау рекордтық жоғары — 99,8% немесе 11 156 млрд теңге (2016 жылы – 98,3%). 2016 жылмен салыстырғанда шығындар өсімі 8% құрады.

«Нұрлы Жол» мемлекеттік бағдарламасы бойынша қарастырылған қаражат 99,9% немесе 472,3 млрд теңгеге игерілді. Қаражат келесілерге бағытталды:

көлік-логистикалық инфрақұрылымды дамыту — 325,8 млрд теңге;

индустриялық инфрақұрылымды дамыту — 16,3 млрд теңге;

ТКШ және тұрғын үй құрылысы — 51,7 млрд теңге;

білім беру саласында инфрақұрылымды дамыту — 68,1 млрд теңге;

Қазақстанның ХҚО-мен бірлескен жобалардағы үлесіне — 10,4 млрд теңге.

www.primeminister.kz

Бүгін ҚР Премьер-Министрі Бақытжан Сағынтаевтың төрағалығымен өткен Үкімет отырысында Денсаулық сақтау министрі Елжан Біртанов Қазақстанда денсаулық сақтау инфрақұрылымын дамыту бойынша жүргізіліп жатқан жұмыстар туралы баяндады.

Елжан Біртановтың айтуынша, Денсаулық сақтау министрлігі өңірлермен бірлесіп, денсаулық сақтау инфрақұрылымын дамыту бойынша жобаны әзірлеп, жүзеге асырып жатыр.

Бұл жобаның негізгі міндеттері — алғашқы медициналық көмекке қолжетімділікті арттыру және интеграцияланған медициналық көмекті қамтамасыз ету мақсатында денсаулық сақтау ұйымдары желісінің конфигурациясын өзгерту; инфрақұрылымды дамытуға инвестициялық жоспарлауды жүйелеу; инвестицияларды тарту арқылы инфрақұрылымды жаңғырту.

Денсаулық сақтау саласының инфрақұрылымын дамытуға бағытталған тәсілдер 2017 жылдың маусым айында Үкімет отырысында және ҚР Денсаулық сақтау министрлігінің алқа отырысында бекітілді. Денсаулық сақтау ұйымдары желісінің мемлекеттік нормативтеріне тиісті өзгерістер енгізілді.

Сонымен қатар Е. Біртанов желіні жоспарлы жаңғырту мақсатында Денсаулық сақтау инфрақұрылымының бірыңғай перспективалық жоспары енгізіліп жатқанын атап өтті. Ол —оңтайландыру, жекешелендіру, құрылыс және күрделі жөндеу шараларынан тұратын басқару құралы.

2017 жылдың күзінен бастап ҚР Денсаулық сақтау министрлігі денсаулық сақтау ұйымдары желісінің жаңа нормативін ескере отырып, жаңа жоспарлау жүйесін іске қосты. Бүгінде жергілікті атқарушы органдар барлық 16 өңір бойынша перспективалық жоспарлар жобаларын әзірледі.

Аймақтық перспективалық жоспарларға сәйкес, республикада 2025 жылға дейін амбулаториялық-емханалық ұйымдардың қуаттылығы 12,5%-ға өседі.

Ұзақ мерзімді жоспарлар шеңберінде консолидация нәтижесінде қаладағы аурухана ұйымдарының орташа қуаттылығы 424 төсек орнына дейін артады, бұл ең үздік халықаралық тәжірибеге жақынырақ деңгей болады, ал басымдық — қолжетімділік болып саналатын ауылды жерлерде бұл көрсеткіш өзгеріссіз қалады (91 төсек).

Бұдан өзге, баяндамада бүгінгі таңда 2018 жылдан бастап 2025 жылға дейінгі кезеңге арналған инвестициялық жоспар іске асырылып жатқаны аталып өтті.

Е. Біртанов атап өткендей, инвестициялық жобаларды стандартты қаржылық модельді, типтік келісімшартты және қолжетімді несиелендіруді қолдана отырып, бағдарламалық МЖӘ арқылы жүзеге асыру көзделген.

ҚР ДСМ 2018 жылы МЖӘ-нің ірі жобаларын Азия және Еуропалық даму банкі секілді халықаралық қаржы ұйымдары арқылы қаржыландыруды жоспарлайды.

Қорытындылай келе, Е. Біртанов денсаулық сақтау инфрақұрылымын дамыту жөніндегі жобаның маңызды нәтижесі — МӘМС енгізу жағдайында денсаулық сақтау ұйымдарының заманауи тиімді инфрақұрылымын құру екенін атап өтті.

Мәселені қарау барысында Қазақстандағы ДДҰ-ның Елдік кеңсесінің басшысы Олег Честнов, Еуропалық қайта құру және даму банкінің өкілі Екатерина Мирошник, Ақмола облысының әкімі Мәлік Мырзалин, Алматы облысының әкімі Амандық Баталов денсаулық сақтау саласындағы ұсынылған жаңалықтар туралы пікірлерімен бөлісті.

Үкімет халықаралық сарапшылардың ұсынымдарын ескере отырып әзірленген денсаулық сақтау инфрақұрылымын дамыту мен жаңғыртуға қатысты ұсынылған тәсілдерді мақұлдады.

www.primeminister.kz

ҚР Премьер-Министрі Бақытжан Сағынтаевтың төрағалығымен өткен Үкімет отырысында Қазақстанның 2017 жылғы әлеуметтік-экономикалық дамуының алдын ала қорытындылары туралы ұлттық экономика министрі Тимур Сүлейменов баяндады.

Қазақстан экономикасының 2017 жылғы басты қорытындысы ел экономикасының жоғары қарқынмен дамуға ауысып, қалпына келтіру үдерістерін жандандыру болды, деп атап өтті Тимур Сүлейменов. 2017 жылдың алдын-ала қорытындысына сәйкес ЖІӨ өсімі 4% құрады.

Өсімнің негізгі қозғаушы күштері сауда секторларында өндірісті кеңейту, инвестициялық белсенділікті арттыру және ішкі сұраныстың біртіндеп қалпына келуі болды. Оң сыртқы жағдайлардың факторлары ретінде мұнай мен металдарға жоғары баға конъюнктурасын, сондай-ақ негізгі сауда серіктестерінің — ЕО, Ресей және Қытай мемлекеттеріндегі экономикалық жағдайдың жақсаруын айтуға болады. 11 айдың қорытындысы бойынша Ресейге экспорттау 33% -ға өсті, ЕО-ға – 31%, Қытайға - 34,9% өсті.

Өндіруші салалардың қарқынды өсуіне қарамастан, ЖІӨ-нің өсу көздері экономиканың шикізаттық емес сегментінде шоғырланған. Осылайша, ЖІӨ-нің 4% өсімінде шикізаттық емес сектордың үлесі 60%-ды құрады. Тұтастай алғанда, нақты секторда экономиканың барлық салаларында өндірістің синхрондық өсімі белгіленген.

Ең жоғарғы өсім өнеркәсіпте 7,1% деңгейінде, көлік саласында – 4,8%, байланыс – 3,3% және саудада – 3,2% байқалды. Мұнай өндіру көлемінің өсуі есебінен тау-кен өнеркәсібінде озық көрсеткіштер белгіленді.

Өңдеу өнеркәсібі 5,1 пайыздық өсім деңгейін көрсетеді, бұл негізінен Индустрияландыру картасындағы жобаларды іске асыру арқылы жүзеге асырылуда.

2017 жылдың қаңтар-қараша айларында ИИДМБ арқылы 850 млрд теңгеге 62 жоба енгізілді және 5,5 мың жұмыс орны ашылды.

Министр фармацевтика саласының қарқынды дамып келе жатқанын атап өтті, оның өнімі 41,8%-ға өсті. Жеңіл өнеркәсіп 9 инвестициялық жобаны іске қосуға және жүйе құрушы компаниялардың қазақстандық қамтуының ұлғаюына байланысты өндірісті 7,3%-ға арттырды.

Сұраныстың өсуі тиісінше 7,2%, 5,9%, 5,1% және 4,1% деңгейіндегі өсім байқалған химия, металлургия, мұнай өңдеу және тамақ өнеркәсібіне қосымша серпін берді.

Бұдан өзге, машина жасау саласында 5,6% деңгейінде тұрақты өсім белгіленген. Ауыл шаруашылығында өсім 2,9%-ды құрады: өсімдік шаруашылығының өнімі 2,2%-ға, мал шаруашылығы өнімі 3,9%-ға өсті.

«Экспо-2017» көрмесін өткізу ішкі нарықта сұранысты арттырып, бөлшек сауда сегменттерінде, мейрамхана, қонақ үй бизнесі және бүкіл қызмет көрсету салаларында ШОБ мүмкіндіктерін кеңейте отырып, елімізге көптеген туристерді тартты.

2017 жылы негізгі капиталға салынған инвестициялар көлемі 5,5%-ға артты. 2017 жылдың 11 айында инвестициялардың негізгі өсімі ауыл шаруашылығына бағытталды, онда өсім 29,3%-ды құрады, сауда – 21,8%, құрылыс – 11,8%, байланыс – 9,5% және өнеркәсіп – 3,8% болды.

2017 жылдың 9 айында Қазақстан $15,7 млрд астам тікелей шетелдік инвестицияларды тартты, бұл 2016 жылдың осы кезеңімен салыстырғанда 5,3%-ға жоғары көрсеткіш.

Жалпы алғанда, елдің сыртқы сауда айналымы 25,1%-ға артып, $69,5 млрд-қа жетті.

«Экономиканың тұрақты өсімі әлеуметтік көрсеткіштердің жақсаруымен қатар жүрді. Мәселен, есепті кезеңнің 9 айы ішінде жалдамалы жұмысшылар саны 53,1 мың адамға артып, 1 қазандағы жағдай бойынша 6,4 млн адамды құрады. Бұл жұмыссыздықты төменгі 5,0% деңгейінде ұстауға мүмкіндік берді», — деп қорытындылады Т. Сүлейменов.

Ұлттық Банктің басқарма төрағасы Данияр Ақышев банк саласындағы жылдың алдын ала қорытындысын жариялады.

2017 жылға арналған республикалық бюджет орындалуының алдын-ала қорытындылары туралы қаржы министрі Б. Сұлтанов баяндады.

ҚР Премьер-Министрі Бақытжан Сағынтаев қорытындылай келе, алдын-ала мәліметтерге сәйкес, 2017 жылы Мемлекет басшысының елдің экономикалық өсімін 4% қамтамасыз ету жөніндегі тапсырмасы орындалғанын атап өтті. Салалық министрліктер мен өңірлер өз көрсеткіштері бойынша экономикалық өсімді қамтамасыз етті. Бұндай көрсеткіштерге Үкіметтің және әкімдіктердің ұйымдастып атқарған жұмыстарының нәтижесінде қол жеткізілді.

www.primeminister.kz

Бүгін Үкімет үйінде ҚР Премьер-Министрі Бақытжан Сағынтаевтың төрағалығымен 2018 жылғы 10 қаңтардағы Мемлекет басшысының «Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері» Қазақстан халқына Жолдауында берілген тапсырмаларды іске асыру мәселелері бойынша Үкімет отырысы өтті.

Жолдауда Президент Н. Назарбаев Үкіметке негізгі он бағыт бойынша міндеттер жүктеді.

Үкімет отырысы барысында Премьер-Министр Бақытжан Сағынтаев бірқатар нақты тапсырмалар берді.

Біріншіден, индустрияландыру және жаңа технологияларды енгізу тұрғысынан инвестициялар және даму министрлігіне өнімдерді экспорттау мен технологияларды трансферттеуге баса назар аудара отырып отандық кәсіпорындарды жаңғырту және цифрландыруға бағытталған жаңа құралдар әзірлеу, сондай-ақ бірқатар өнеркәсіптік кәсіпорындарды цифрлау бойынша пилоттық жобаларды анықтау және оларды іске асыруға кірісу тапсырылды. Жауапты — инвестициялар және даму министрі Ж. Қасымбек.

«Ақпарат және коммуникациялар министрлігіне Назарбаев Университеті, АХҚО және АТ-стартаптардың Халықаралық технопаркі базасында цифрлық және инновациялық шешімдер әзірлемелерін дамыту бойынша; венчурлік қаржыландырудың жеке нарығы қызметінің шаралар кешенін жасау және сәйкес заңнамалық түзетулерді әзірлеуді қамтамасыз ету қажет», — деді Премьер-Министр.

Жауапкершілік инвестициялар және даму министрі Ж. Қасымбекке жүктелді. Жауапты – ақпарат және коммуникациялар министрі Д. Абаев.

Бұдан өзге, инвестициялар және даму министрлігіне цифрлық технологияларға баса назар аудара отырып, индустрияландырудың үшінші бесжылдығы мемлекеттік бағдарламасы жобасын әзірлеуге кірісу тапсырылды. Жауапты министр — Ж. Қасымбек.

Экономиканы цифрландыруға байланысты жұмыспен қамту мәселелеріне ерекше назар аударылды. Бақытжан Сағынтаев еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігіне әкімдіктермен және мүдделі министрліктермен жұмыскерлерді жұмстан босату тәуекелдерін бағалауды және жұмыстан босатылған жұмыскерлерді еңбекпен қамту бойынша келісілген саясатты анықтауды, жалпы еңбек ресурстары ағымдары бойынша жұмысты жылдамдатуды тапсырды. Жауапкершілік министр Т. Дүйсеноваға жүктелді.

Екіншіден, ресурстық әлеуетті одан әрі дамыту бағыты бойынша.

«Инвестициялар және даму, энергетика министрліктеріне кешенді ақпараттық-технологиялық платформаларды белсенді енгізу арқылы пайдалы қазбаларды алу тәсілдерін жақсарту шараларын қабылдауды тапсырамын», — деп атап өтті Бақытжан Сағынтаев.

Инвестициялар және даму, энергетика, ауыл шаруашылығы министрліктеріне өнімдер бірліктерін өндіруге энергияны тұтыну нормативтерін бекіту мәселелерін пысықтау тапсырылды. Энергетика министрлігіне энергияның жаңғыртылатын көздері саласына инвестициялар тарту үшін жағдай жасау бойынша ұсыныстар енгізу қажет.  

Бақытжан Сағынтаев энергетика министрлігіне өңірлердің әкімдерімен келесілерді әзірлеуді тапсырды:

— бір айлық мерзімде қатты тұрмыстық қалдықтарды заманауи кәдеге жарату және қайта өңдеу жүйесін құру бойынша жол карталарын;

— Экологиялық кодекске және басқа да заңнамалық актілерге сәйкес түзетулер.

Жауапты министр — Қ. Бозымбаев.

Үшіншіден, Премьер-Министр еліміздің агроөнеркәсіп кешенін дамыту бойынша бірқатар нақты тапсырмалар берді.

Ауыл шаруашылығы министрлігіне тапсырылды:

— мүдделі мемлекеттік органдармен және облыстардың әкімдерімен бірге 1 наурызға дейін АӨК дамытудың мемлекеттік бағдарламаларының мақсатты индикаторларын қайта қарау, оларға жету бойынша шаралар кешенін әзірлеу және Үкіметке нақты ұсыныстар енгізу;

— білім министрлігімен және облыс әкімдерімен бірге аграрлық ғылым мен аграрлық университеттердің рөлін қайта қарау, олардың басты міндеті заманауи білімдерді трансферттеу мен бейімдеу болуы тиіс;

— өңірлердің әкімдерімен бірге бір айлық мерзімде ауыл шаруашылығы кооперациларын дамыту дәне қолдау шаралары бойынша тұжырымдамалық тәсілдер ұсыну;

— сапаны және өнімдердің экологиялылығын сақтау мақсатында мүдделі мемлекеттік органдармен және ұйымдармен бірге өсімдіктерді қорғаудың биологиялық құралдары мен басқа да биопрепараттарды өндіру және қолдану бойынша нормативтік құқықтық актілер мен техникалық құжаттарды халықаралық нормаларға сәйкестеу;

— инвестициялар және даму министрлігі мен «Атамекен» ҰКП-мен бірге бір айлық мерзімде отандық өнімдерді, оның ішінде «Қазақстанда жасалған» брендімен ілгерілету үшін халықаралық нарықтардағы стратегиялық тауашаларды іріктеу;

— мүдделі мемлекеттік органдармен бірге тиімді емес субсидияларды АӨК мемлекеттік қолдау тиімділігін арттыру мақсатында банк несиелерін арзандатуға қайта бағдарлау мәселесін пысықтау.

Блокқа жауапкершілік Ө. Шөкеевке жүктелді.

Төртінші бағыт көлік-логистикалық инфрақұрылымның тиімділігін арттыруға қатысты.

Инвестициялар және даму министрлігіне ақпарат және коммуникациялар, қаржы министрліктерімен және «ҚТЖ» АҚ-мен бірге келесілер тапсырылды:

— жүктерді онлайн-режимде мониторингілеу және кедендік рәсімдерді жеңілдету үшін блокчейн және үлкен мәліметтерді талдау (Big Data) сияқты заманауи технологияларды енгізу және пайдалануды зерттеу және қамтамасыз ету;

— жергілікті маңызы бар автожолдардың сапасын жақсарту үшін жыл сайын бөлінетін бюджет қаражатының жалпы көлемін орташа мерзімдік перспективада 150 миллион теңгеге дейін жеткізу;

— Интеллектуалды көлік жүйесін кезең кезеңмен енгізуді қамтамасыз ету.

Жауапкершілік министр Ж. Қасымбекке жүктелді.

Бесіншісі — заманауи технологияларды құрылысқа және коммуналдық секторға енгізу.

«Инвестициялар және даму министрлігіне Мемлекет басшысы қойған міндеттерді ескере отырып, бір айлық мерзімде тұрғын үймен қамтамасыз етілу көрсеткішін 2030 жылға қарай 30 шаршы метрге дейін жеткізу бойынша нақты ұсыныстар енгізу тапсырылады. Қажет болса, «Нұрлы жер» бағдарламасын түзету бойынша ұсыныстар енгізіңіздер», - деді Бақытжан Сағынтаев.

Инвестициялар және даму министрлігіне құрылыстың жаңа әдістерін, қала құрылысын жобалау және жоспарлау тәсілдерін қолдану, заманауи материалдарды пайдалану, сапаға, экологиялылыққа және ғимараттар мен құрылыстардың энергия тиімділігіне талапты арттыру тұрғысынан құрылыс саласындағы нормативтік құқықтық актілерге қажетті өзгерістер мен толықтырулар енгізуді қамтамасыз ету қажет. Сондай-ақ, салынып жатқан және пайдалануға берілген нысандарды интеллектуалды басқару жүйелерімен жабдықтау тетіктерін әзірлеу керек. Жауапты министр Ж. Қасымбек.

Ұлттық экономика министрлігіне өңірлердің әкімдіктерімен бірге тұрғын үй-коммуналдық инфрақұрылымды жаңғырту кезінде МЖӘ сәйкес тетігін әзірлеу және оны іске асыру бойынша шараларды жандандыру тапсырылды. Жауапты министр Т. Сүлейменов.

Ауыл шаруашылығы министрлігіне инвестициялар және даму, ұлттық экономика министрліктерімен және өңірлердің әкімдерімен бірге ауылдық елді мекендерді сапалы ауыз сумен қамтамасыз етуге барлық көздерден кемінде 100 миллиард теңгені жыл сайынғы бөлу бойынша шаралар қабылдау тапсырылды. Бақылау Ө. Шөкеевке жүктелді.

Алтыншы. Қаржы секторын «қайта жүктеу» бағыты бойынша мәселелердің негізгі бөлігі Ұлттық банкке қатысты. Осыған байланысты Данияр Ақышев жолдауды іске асырудың әзірленіп жатқан Жалпыұлттық жоспарына өз ұсыныстарын енгізеді.

Жеке тұлғалардың банкроттығы институтын енгізу мәселесі бойынша Қаржы министрлігіне а. ж. сәуір айының соңына дейін Үкіметке сәйкес заң жобаларын енгізу қажет. Жауапты министр - Б. Сұлтанов.

Ұлттық экономика министрлігіне мүдделі мемлекеттік органдармен бірге қор нарығын одан әрі дамытуды қамтамасыз ету, оның ішінде «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ ұлттық компанияларының акцияларын IPO-ға табысты шығару тапсырылды. Жауапты министр - Т. Сүлейменов.

«Астана» Халықаралық қаржы орталығына қаржы, ұлттық экономика министрліктерімен және «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ-мен бірге АХҚО алаңын IPO өткізуге дайындауды қамтамасыз ету тапсырылды. Жауапты - Қ. Келімбетов.

Жетінші. «Адами капитал – жаңғырту негізі» бағыты бойынша білім беру және денсаулық сақтау салаларында, сондай-ақ әлеуметтік блок бойынша бірқатар тапсырмалар берілді.

Білім және ғылым министрлігіне еңбек, ұлттық экономика, қаржы министрліктерімен бірге келесі шараларды қабылдау тапсырылды:

- жаңартылған мазмұнға көшкен мұғалімдердің лауазымдық қызметақысын 2018 жылғы 1 қаңтардан бастап 30%-ға арттыру;

- жаңа жүйе бойынша бекітілген құзыреттілікке байланысты мұғалімдердің жалақысын 30-дан 50%-ға дейін арттыру.

Мүдделі мемлекеттік органдармен және әкімдіктермен бірге Білім және ғылым министрлігіне келесілерді орындау қажет:

- балаларды ерте жастан дамыту бағдарламаларын жетілдіру және оларды 2019 жылғы 1 қыркүйектен бастап енгізу бойынша ұсыныстар енгізу;

- ТМД және ЭЫДҰ елдерінің тәжірибелерін қарау және мектеп оқушыларының оқу жүктемесін азайту бойынша ұсыныстар енгізу;

- педагогикалық жоғары оқу орындарында кафедралар мен факультеттерді дамыту бойынша шаралар қолдану;

- білім берудің барлық деңгейлерінде математика және жаратылыстану ғылымдарын оқыту сапасын арттыру;

- интернетте бейнесабақтар мен бейнелекцияларды жариялаумен цифрлық білім беру ресурстарын дамыту бойынша жұмысты жалғастыру;

- мектептерді кең жолақты интернетке қосумен заманауи техникалық ілгерілетумен қамтамасыз ету;

- жеке капиталды тартумен жан басына қаржыландыруды енгізу;

- барлық өңірлерде оқушылар сарайларының базасында балалар технопарктері мен барлық қажетті инфрақұрылымы бар бизнес-инкубаторлар желісін құру бойынша шаралар қолдану;

- «Баршаға арналған тегін кәсіптік-техникалық білім беру» жобасын одан әрі іске асыруды қамтамасыз ету және жұмыс берушілерді тарта отырып және халықаралық талаптарды ескере отырып, цифрлық дағдылырды дамытумен бағдарламаларды жаңарту шараларын қабылдау;

- жаңа ақпараттық технологияларға оқытуға баса назар аудара отырып, ЖОО бағдарламаларын қайта қарау, сондай-ақ ЖОО ғылымын дамыту, оның ішінде қолданбалы ғылыми зерттеулерді ағылшын тіліне көшіру бойынша шаралар қабылдау;

- шетелдік жетекші университеттер және зерттеу орталықтарымен, ірі кәсіпорындармен және ТҰК-мен бірге бірлескен жобаларды жандандыру;

- жеке сектор тарапынан ортақ қаржыландыруды тарту бойынша қолданбалы ғылыми-зерттеу әзірлемелері үшін міндетті талап енгізу;

- жас ғалымдарды оларға ғылыми гранттар аясында квоталар бөлу арқылы қолдау мәселелерін пысықтау;

- ЖОО-лардың академиялық еркіндігін білім беру бағдарламаларын жасау құқығымен заңнама түрінде бекіту;

- оқытушыларды қайта даярлау, ЖОО-ларға шетелдік менеджерлерді тарту, әлемдік университеттердің кампустарын ашу бойынша шаралар қабылдау.

Жауапты министр - Е. Сағадиев.

Сонымен қатар Премьер-Министр Бақытжан Сағынтаев әліпбиді латын қарпіне көшіру мәселесіне қатысты тапсырма берді.

«Елбасы қазақ тіліндегі терминология мәселесіне де ерекше назар аударды. Қалыптасып қалған халықаралық терминдерді аударып, қазақ тілін қиындатудың қажеті жоқ. Қайта біз латын графикасына көшу жағдайында халықаралық терминдерді тілімізге ыңғайлы, ұтымды пайдалану жағын қарауымыз керек», — деді Бақытжан Сағынтаев.

Осыған байланысты, Мәдениет және спорт министрлігі жалпы жұрт мақұлдаған әлемдегі терминдерді аударудың тәсілдерін қайта қарауы тиіс. Жауапкершілік министр А. Мұхамедиұлына жүктеледі.

Денсаулық сақтау блогы бойынша осы жылдың мамыр айының соңына дейін Денсаулық сақтауды дамытудың мемлекеттік бағдарламасы мен онкологиялық аурулармен күрестің кешенді жоспарының жобаларын әзірлеп, Үкімет қарауына жіберу туралы тапсырма берілді.

Денсаулық сақтау министрлігі биыл мемлекет міндеттемелерін нақты анықтай отырып, тегін медициналық көмектің кепілдендірілген көлемінің жаңа үлгісін, сондай-ақ «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» кодекстің жаңа редакциясын әзірлеп, Үкімет қарауына жіберуі қажет.

Денсаулық сақтау, еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiктерi МӘМС енгізуге қоғамды дайындау мақсатында даярлық жұмыстарын мұқият жүргізуі тиіс.

«Пилоттық пайдаланудан кейін электронды денсаулық паспортын енгізуді жеделдету қажет, азаматтардың өздерінің денсаулық жағдайы туралы ақпаратқа онлайн режимде кіруін қамтамасыз етіп, түрлі мобильді технологиялар арқылы денсаулық сақтау қызметтерін алу мүмкіндігін кеңейту қажет. Ол үшін өңірлердің әкімдіктері биыл барлық медициналық ұйымдарды ақпараттық жүйелермен 100% қамтамасыз етуі тиіс», — деді Бақытжан Сағынтаев.

Назарбаев Университеті денсаулық сақтау және қаржы министрліктерімен бірлесе отырып, биыл ғылыми онкологиялық орталықты құрудың барлық ұйымдастырушылық мәселелерін аяқтауы қажет. Денсаулық сақтау министрі Е. Біртановқа жауапкершілік жүктеледі.

Әлеуметтік блок бойынша, Еңбек министрлігіне Білім және ғылым министрлігімен, мемлекеттік органдармен бірлесе отырып, заманауи кәсіптік стандарттарды әзірлеу бойынша жұмыстарды талдап, айлық мерзім ішінде Үкіметке кәсіби стандарттарды әзірлеу немесе жаңарту бойынша ұсыныстар енгізу тапсырылды.

«Үкіметтің келесі отырысында өзін-өзі жұмыспен қамтыған азаматтарды ресімдеу туралы, сондай-ақ осы жылдан бастап атаулы әлеуметтік көмек көрсетудің жаңа форматын енгізу туралы есеп бересіздер», — деді Премьер-Министр Бақытжан Сағынтаев.

Еңбек министрлігі Парламентте бірыңғай электронды биржаны енгізу нормаларын қарастыратын заң жобасының жүргізілуін жылдамдату қажет. 2018 жылдың 1 сәуіріне дейін заң жобасын қабылдау керек.

«Биылғы жылдың 1 шілдесінен бастап базалық зейнетақыны тағайындау жүйесі өзгереді. Әлеуметтік қорғаудың барлық органдары азаматтарымызға олардың еңбек қызметін заңдастыруға барынша көмек көрсетуі тиіс», — деді Бақытжан Сағынтаев.

Осыған орай еңбек, қаржы, ұлттық экономика және әділет министрліктеріне балалық шақтан 1-топтағы кәмелетке толған мүмкіндіктері шектеулі жандарға күтім жасайтын ата-аналарға мемлекеттік жәрдемді уақытылы енгізу бойынша нормаларды заңнамалық тұрғыдан бекіту мәселесін пысықтау тапсырылды. Сондай-ақ, еңбек өтілі мен төлемдер мөлшері арасындағы байланысты нығайту бойынша әлеуметтік сақтандыру жүйесіндегі мәселелерді шешу қажет.

Аталған блокқа министр Т. Дүйсенова жауапты.

Сегізінші. Премьер-Министр Бақытжан Сағынтаев «тиімді мемлекеттік басқару» бағыты бойынша «кәсіпкерлікті дамыту Үкімет жұмысының негізгі басымдықтарының бірі» екенін атап өтті.

Ұлттық экономика министрлігіне бірқатар тапсырмалар берілді:

- Парламентте бизнесті одан әрі қайта реттеуге бағытталған, оның ішінде кәсіпкерлерге жұмсалатын шығындарды азайтуға бағытталған заң жобасының рәсімдерін жеделдету бойынша шаралар қабылдау.

- іскерлік ахуалды жақсарту, бизнеске қолдау көрсету және оны көлеңкеден шығару бойынша кезекті заң жобасын әзірлеу үшін қажетті шараларды қабылдау.

Табиғи монополиялар субъектілерінің көрсететін қызметтерінің сапасын арттыру, табиғи монополиялар субъектілеріне және энергия өндірушілерге олардың инвестициялық бағдарламаларын ескере отырып, тарифтерді белгілеу арқылы тұтынушылардың мүдделерін қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты жалғастыру.

Ұлттық экономика, қаржы министрліктері мүдделі мемлекеттік органдармен, ұлттық холдингтермен және өңірлер әкімдіктерімен бірлесіп, «Yellow Pages» қағидаларын ескере отырып, мемлекеттік органдардың бағынышты ұйымдарының санын азайту арқылы кеңейтіп, жекешелендіру жоспарын іске асыруды қамтамасыз етуі қажет.

Қалған ведомстволық бағынышты ұйымдар әкімшілік шығындарды төмендету үшін оларды шоғырландыру бойынша жұмыс жүргізуі керек. Министр Т. Сүлейменовке жауапкершілік жүктеледі.

Ақпарат және коммуникациялар министрлігі Ұлттық экономика министрлігімен бірлесе отырып, бизнес-процестерді оңтайландыру және осы жылдың соңына дейін оларды автоматтандыруды қамтамасыз ету шараларын орындауы керек, сондай-ақ мемлекеттік органдармен бірлесе отырып, бір өтінім қағидаты бойынша сұранысқа ие мемлекеттік қызметтерді ұсынуға көшу үшін ақпараттық жүйелерді біріктіру жөніндегі жұмысты жандандыру қажет, бұл азаматтардың бірнеше рет жүгінуін болдырмайды.

Сонымен қатар Премьер-Министр Бақытжан Сағынтаев Үкімет мүшелерінің назарын ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету қағидаттарын сақтауға және туындаған мәселелерді тез арада шешу үшін халықпен тиімді кері байланыс орнатуға аударды. Д. Абаевқа жауапкершілік жүктелді.

Аймақтардағы іскерлік ахуалды жақсарту мақсатында әкімдіктерге кәсіпкерлікті дамытудың егжей-тегжейлі жоспарларында бекітілген көрсеткіштерге қол жеткізу бойынша жұмысты күшейту тапсырылды.

Әділет министрлігіне, Астана және Маңғыстау әкімдіктеріне Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігімен бірлесе отырып, факторлық-балдық шкала негізінде мемлекеттік қызметкерлерге еңбекақы төлеудің жаңа жүйесін енгізу тапсырылды. Бақылау Е. Досаевқа жүктелді.

Туризм саласын дамытуға ерекше назар аударылды.

«Елге келушілер туризмі мен ішкі туризмді дамыту мақсатында Мәдениет және спорт министрлігі мүдделі мемлекеттік органдармен және облыс әкімдерімен бір ай ішінде белгіленген тәртіппен Туризм саласын дамытудың 2023 жылға дейінгі тұжырымдамасын іске асыру бойынша шаралар жоспарын қабылдауды қамтамасыз ету қажет. Жауапты министр – А. Мұхамедиұлы», — деді Бақытжан Сағынтаев.

Аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың және 2 мыңнан астам тұрғыны бар ауылдық округтердің қаржылық тәуелсіздігін арттыру мақсатында Ұлттық экономика министрлігіне Қаржы министрлігімен және облыстардың әкімдерімен бірлесе отырып, бюджеттің төртінші деңгейін және жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншіктерін толық көлемде іске асыру, және 2020 жылғы 1 қаңтардан бастап – халқының саны 2 мың немесе одан аз ауылдарда жүзеге асыру тапсырылды. Жауапты министр – Т. Сүлейменов.

Сонымен қатар, жаңа технологияларды енгізу барысында ақпараттық жүйелер мен құрылғылардың сенімді қорғалуын қамтамасыз ету мақсатында Қорғаныс және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігіне мүдделі мемлекеттік органдармен бірлесіп, осы бағыттағы жұмысты жалғастыруы қажет. Жауапты министр – Б. Атамқұлов.

Тоғызыншы міндет.

«Жемқорлықпен күрес және заңның үстемдігі» бағыты бойынша барлық мемлекеттік органдар жемқорлықпен күресу жұмыстарын жалғастыруы керек. Ақпарат және коммуникациялар министрлігі азаматтардың өтініштерін қарастыру процесіне қол жетімділігін қамтамасыз ету мақсатында қолда бар ақпараттық жүйелерді пысықтау қажет», — деді Бақытжан Сағынтаев. Жауапты министр – Д. Абаев.

Ішкі істер министрлігі құқық қорғау органдарын гуманизациялау бойынша жұмысты жалғастыруы керек.

«Ішкі істер министрлігі мүдделі мемлекеттік органдармен бірге көшелерде және азаматтардың жаппай жиналатын орындарында тану және бейнебақылаудың, жол қозғалысын бақылаудың зияткерлік жүйелерін жаппай енгізу бойынша қосымша шаралар қабылдауы керек», — деді Премьер-Министр Бақытжан Сағынтаев.

Жауапты министр – Қ. Қасымов.

Әділет министрлігі Бас прокуратурамен және Жоғарғы сотпен келісе отырып, азаматтардың конституциялық құқықтарын қамтамасыз ету, құқық үстемдігін қамтамасыз етудің кепілдігін нығайту жөнінде тиісті ұсыныстар енгізуі қажет. Жауапты министр – М. Бекетаев.

Оныншы міндет - «Ақылды қалалар» «ақылды ұлт» үшін.

«Барлық әкімдіктер типтік тұжырымдама мен қалаға көшіп жатқан адамдардың құзыреттілігін дамыту негізінде «Смарт Сити» технологияларын кешенді енгізу бойынша өз жұмыстарын жалғастыруы тиіс», — деді Бақытжан Сағынтаев.

Ақпарат және коммуникациялар министрлігіне осы бағыттағы жергілікті атқарушы органдардың жұмысын үйлестіру және «Смарт Сити» жобаларын іске асыру аясында көтерілген барлық мәселелер бойынша жан-жақты консультациялық көмек көрсету тапсырылды. Жауапты министр – Д. Абаев.

Қорытындылай келе, Премьер-Министр Бақытжан Сағынтаев Ұлттық экономика министрлігіне осы жылдың 13 қаңтарында сағат 12.00-ге дейін бекітілген заңнамалық тәртіпке сәйкес, Үкіметке «Мемлекет басшысының Қазақстан халқына арнаған «Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері» Жолдауын іске асырудың жалпыұлттық жоспарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Президенті Жарлығының жобасы туралы» Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулысының бекітілген жобасын енгізуді тапсырды.

«Мемлекет басшысының тапсырмаларын орындау барысы туралы есепті біз тұрақты негізде Үкіметте қарайтын боламыз», — деп түйіндеді Бақытжан Сағынтаев.

www.primeminister.kz

Бейсенбі күні, 11 қаңтарда сағат 10:00-де, Үкімет үйінде ҚР Үкіметінің кезекті отырысы өтеді.

Күн тәртібінде:

Мемлекет басшысының 2018 жылғы 10 қаңтардағы Жолдауын іске асыру шаралары;

2017 жылғы əлеуметтік-экономикалық даму мен республикалық бюджеттің атқарылуының алдын ала қорытындылары;

Денсаулық сақтау жүйесінің инфрақұрылымын дамыту жөніндегі бірыңғай перспективалық жоспар.

Отырыс қорытындысы бойынша ҚР Үкіметінің баспасөз орталығында баспасөз конференциясы өтеді.

Үкімет отырысы мен баспасөз конференциясының тікелей таратылымын PrimeMinister.kz сайтынан, Facebook, Вконтакте, Twitter, Periscope әлеуметтік желілерінен, сондай-ақ Android пен iOS мобильдік қосымшаларынан және YouTube арнасынан көре аласыздар.

www.primeminister.kz

Мұрағат

Қаңтар
2018
ДсСсСрБсЖмСнЖк
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Мемлекеттік орган басшыларының блог-тұғырнамасы

Өту