Қазақстан мен Өзбекстан арасында жолаушылар тасымалы бойынша тұрақты автобус бағдарлары ашылады.  Бұл туралы Парламент Мәжілісінің жалпы отырысында ҚР Инвестициялар және даму министрі Жеңіс Қасымбек мәлім етті.

«Қазіргі уақытта Қазақстан мен Өзбекстан арасында жолаушылар тасымалы бойынша тұрақты  автобус маршруттары жоқ. Бұл өз кезегінде шекараны өту кезінде қолайсыз жағдайға алып келеді. Назарларыңызға ұсынылған Хаттамаға сәйкес, автомобиль көлігімен жолаушыларды тұрақты, тұрасыз және транзиттік тасымалына құқықтық норма орнатылады. Бұл хаттама сауда-экономикалық байланысты одан әрі дамытуға оң серпін береді, сондай-ақ халықтың мобильділігін арттыруға және екіжақты қарым-қатынасты нығайтуға ықпал етеді», -деп атап өтті министр «2006 жылғы 20 наурыздағы Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Өзбекстан Республикасының Үкіметі арасындағы Халықаралық автомобиль қатынасы туралы келісімге өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы хаттаманы ратификациялау туралы» заң жобасын таныстыру барысында.

Оның сөзіне қарағанда, Хаттама күшіне енген соң, екі елдің ірі қалаларының арасында тұрақты автобус бағдарлары ашылатын болады. Жоспар бойынша бірінші осындай бағдарлар биылдың соңына дейін ашылмақ. «Аталған Хаттаманы ратификациялау бюджет қаражатын жұмсауды қажет етпейді»,-деді Ж. Қасымбек.

Осы орайда ол халықаралық автобус тасымалын ұйымдастыру кезінде қос тарап тасымалдаушылардың нақты бағдарын тепе-тең негізде айқындайтынын атап өтті. «Тәулік ішінде мұндай ондаған бағдар болуы мүмкін. Мысалы, кесте бойынша автобустар әр сағат сайын жолға шыға алады. Өз кезегінде қажеттілікке байланысты әрбір тараптан бестен немесе оннан осындай тасымалдаушы бекітіле алады. Сонымен қатар әр тасымалдаушыға бір бағдарда бес жыл жұмыс істеу құқығы беріледі»,-деді ведомство басшысы. Министр өз сөзінде Ресеймен бізде 45 түрлі тасымалдаушы жұмыс істеп жатқанын атап өтті.

ҚазАқпарат

Бүгін Үкімет үйінде ҚР Премьер-Министрі Бақытжан Сағынтаев Халықаралық Валюта Қорының Қазақстан бойынша миссиясының Басшысы Марк Хортонмен кездесу өткізді.

Кездесу барысында макроэкономикалық және салық-бюджет саясаты, банк секторының қызметі бойынша ХВҚ-мен өзара іс-қимыл мәселелері талқыланды. Бұдан өзге, тараптар «Нұрлы Жол» және «100 нақты қадам» Ұлт жоспары ауқымды бағдарламаларын, жекешелендіру бағдарламасын іске асыру барысын және «Астана» Халықаралық қаржы орталығы жобасының перспективаларын талқылады.

Анықтама:

Қазақстан Республикасы тәуелсіздіктің алғашқы жылдары ХВҚ-дан материалдық көмек алу құқығын пайдаланды. Экономика дамуының оң серпінінің арқасында Қазақстан Республикасы ХВҚ несие желілері бойынша міндеттемелерін 2000 жылғы 24 мамырда өтеді.

Қазіргі уақытта Қазақстан ХВҚ-дан қарыз алуды жоспарламайды. Елдің Қормен өзара іс-қимылында макроэкономика, ақша-несие және қазыналық саясат саласындағы үздік кеңесшілермен жұмыстағы ХВҚ тәжірибесін зерттеуді ескере отырып, техникалық көмек тартуға баса көңіл бөлінеді.

www.primeminister.kz

ҚР Үкіметінің қаулысымен ҚР қорғаныс және аэроғарыш өнеркәсібі вице-министрі Рамазанов Арман Қайырбекұлы берген өтінішіне сәйкес қызметінен босатылды. ҚР қорғаныс және аэроғарыш өнеркәсібі вице-министрі қызметіне Құрманғалиев Әсет Қабиұлы тағайындалды.

Әсет Құрманғалиев 1965 жылы Қарағанды облысында дүниеге келген. 1993 жылы Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университетін заңгер мамандығы бойынша тәмамдаған.

Еңбек жолын 1983 жылы «Қарағандыпромстрой» өндірістік автокөлік кәсіпорнында автомобильдерді жөндеу бойынша слесарь болып бастаған. 1984-1986 жылдары – КСРО Қарулы Күштерінде әскерде қызмет еткен. 1990-1998 жылдары – кәсіпкерлік қызметпен айналысқан.

1998-2015 жылдары – ҚР Қорғаныс министрлігі, ҚР Қарулы Күштері, «Нұр Отан» ХДП құрылымдарында әр түрлі қызметте болған.

2015-2016 жылдары Астана қаласы Ауыл шаруашылығы басқармасының бастығы болып жұмыс істеген.

2017 жылғы ақпан айынан бастап қазірге дейін ҚР қорғаныс және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің «Қазарнаулыэкспорт» республикалық мемлекеттік кәсіпорнының бас директоры болып қызмет еткен.

«Жауынгерлік ерлігі үшін» медалімен марапатталған.

www.primeminister.kz

Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы Кодексте экологиялық қауіпсіздік саласында үздік әлемдік тәжірибе ескерілді, деп хабарлады ҚР Үкіметі отырысының қорытындысы бойынша брифингте инвестициялар және даму вице-министрі Тимур Тоқтабаев.

Оның айтуынша, жаңа кен орындарын ашып, өндіруге белсене кірісіп кететін жер қойнауын пайдаланушылар өз жобаларының экологиялық құраушысы туралы ұмытып кетеді, және карьерлер қараусыз қалып жатады. Уақыт өткеннен кейін оларды қалпына келтіруге тура келеді, мемлекеттік бюджеттен қомақты қаражат жұмсалады, деді вице-министр. Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы Кодекс жобасында бұл аспектіге айрықша назар аударылған.

«Әлемдік тәжірибе бойынша жер қойнауын пайдалану салдарын жою, өндіруден кейін бұл карьерлер адамдарға қауіпсіз жағдайға келтірілуі үшін қажетті ақшалай қаражатты сақтандыру, қалыптастыру бағдарламалары қарастырылған. Көптеген елдерде қараусыз қалған карьерлерді шағын көлдер жасап және айналасындағы аумақты жақсарта отырып, туризм орнына айналдырады. Аталған тәжірибе мүмкіндік болған жағдайда Қазақстанда пайдаланылады. Жалпы, адамдардың қауіпсіздігі бойынша барлығы жасалады», – деп атап өтті Т. Тоқтабаев.

www.primeminister.kz

Бүгін Үкімет отырысы барысында ҚР Премьер-Министрі Бақытжан Сағынтаев Мемлекет басшысының ескертулеріне сәйкес «Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасының жобасын жетілдіру бойынша бірқатар нақты тапсырмалар берді.

Республикалық бюджеттен қаржыландырылатын іс-шаралар бойынша Бақытжан Сағынтаев «Алатау» ИТП мен Халықаралық АТ-технопаркі қызметі бойынша қоса алғанда, инвестициялардың әсері мен қайтаруын есептеуді тапсырды. АКМ-ге ұлттық экономика және қаржы министрліктерімен, басқа да мүдделі мемлекеттік органдармен және әкімдіктермен бірге екі апталық мерзімде «Цифрлық Қазақстан» бағдарламасының әлеуметтік және экономикалық әсерін және оның ЖІӨ өсіміне әсерін ұсынуды тапсырды.  

ҚР Білім және ғылым министрлігіне екі апталық мерзімде білім берудің қазіргі жүйесін қайта қарау және үздіксіз оқытуға көшу бойынша нақты ұсыныстар енгізу тапсырылды. Сондай-ақ, білім және ғылым, ақпарат және коммуникациялар, инвестициялар және даму министрліктеріне екі аптаның ішінде «Алатау» ИТП, «Назарбаев Университет», құрылып жатқан Халықаралық АТ-технопаркі сияқты ғылыми-зерттеу институттары мен жоғары оқу орындарының, инновациялық кластерлердің базасында құзыреттер орталықтарын құру және дамыту бойынша ұсыныстар енгізу тапсырылды.

Бұдан өзге, ҚР АКМ, ИДМ және БҒМ-ге жаңа технологияларды, инновациялық шешімдер әзірлемелерін пайдалануды, стартап ортаны дамытуды ынталандыру үшін және цифрлық экономикада форсайтты ұйымдастыру бойынша заңнамаға өзгерістер жөнінде ұсыныстар енгізу тапсырылды.

Барлық азаматтар цифрландыру процестерін түсінуі үшін Ақпарат және коммуникациялар министрлігіне мемлекеттік органдармен бірге сәйкес PR-стратегияны әзірлеу тапсырылды.

Оған қоса, Ақпарат және коммуникациялар министрлігіне барлық облыс орталықтарына қолданылатын Астана, Алматы, Шымкент және Ақтөбе типі бойынша «ақылды қалалардың» типтік тұжырымдамасын қалыптастыру тапсырылды.

Ақпарат және коммуникациялар министрлігіне 1 қазанға дейін Ресей және Беларусьпен цифрландыру саласындағы бірлескен жұмыс бойынша сәйкес ұсыныстар енгізу тапсырылды.

Бақытжан Сағынтаев «Цифрлық Қазақстан» бағдарламасының барлық мәселелерін пысықтауды және оны биыл қарашаның соңына дейін Үкіметтің қарауына енгізуді тапсырды. Бұл жұмысты үйлестіру ҚР Премьер-Министрінің орынбасары Асқар Жұмағалиевке жүктелді.

Еске салсақ, 13 қыркүйекте Мемлекет басшысының қатысуымен экономиканы цифрландыру мәселелері жөнінде Республикалық кеңес өтті, онда «Цифрлық Қазақстан» бағдарламасының жобасы таныстырылды. Кеңес барысында Нұрсұлтан Назарбаев бірқатар ескертулер айтты және ҚР Үкіметіне бағдарлама жобасына сәйкес толықтырулар енгізуді тапсырды.

www.primeminister.kz

Бұл туралы ҚР Премьер-Министрі Бақытжан Сағынтаевтың төрағалығымен өткен Үкімет отырысында білім және ғылым министрі Ерлан Сағадиев пен энергетиканың бірінші вице-министрі Махамбет Досмұхамбетов баяндады.

Ерлан Сағадиев ҚР БҒМ жанынан «Экспо-2017» көрмесінің қорытындысы бойынша жаңа «жасыл» технологияларды енгізу бойынша жұмыс тобы құрылғанын баяндады.

Сараптау жұмыс тобы халықаралық павильондардағы жаңа технологияларға мониторинг жүргізді. Барлық технологиялар мұнай және газ, көмір өнеркәсібі, атом өнеркәсібі, электр энергетикасы, энергияны үнемдеу, қалдықтарды басқару, жаңғыртылатын энергетика, ауа сапасын бақылау және т.б. сияқты бағыттар бойынша іріктелді.  

Қазірдің өзінде қазақстандық және шетелдік университеттермен ынтымақтастық орнату туралы тоғыз меморандумға қол қойылды. Атап айтқанда, Корея, Латвия, Венгрия, Франция, Польша, ҚХР, Ұлыбритания, Испания және басқа елдердің жоғары оқу орындары өзара ынтымақтастық орнатуға ниет білдірді.

Өз кезегінде, энергетиканың бірінші вице-министрі Махамбет Досмұхамбетовтың айтуынша, энергетика министрлігі сондай-ақ «Экспо-2017» көрмесінде ұсынылған жаңа технологияларды Қазақстанда мүмкін қолдану туралы ұсыныстарды әзірлеу бойынша сараптау жұмыс тобын құрды.

«12 қыркүйекте компаниялар мен ұйымдардың өкілдерімен кеңес өтті, онда іріктелген технологияларды енгізу тетіктері талқыланды. Таңдалған технологияларды енгізу үдерісі ұзақ және ҚР ЭМ әзірлеген жол картасына сәйкес орындалады», — деп баяндады М. Досмұхамбетов.

Бақытжан Сағынтаев өзінің орынбасары Ерболат Досаевқа ҚР БҒМ мен ҚР ЭМ атқарымдарын аталған мәселе бойынша жиынтықтауды және жаңа технологияларды енгізу бойынша бірыңғай Жол картасын жасау мүмкіндігін қарастыруды тапсырды.

www.primeminister.kz

ҚР Үкіметі ҚР Премьер-Министрі Бақытжан Сағынтаевтың төрағалығымен өткен отырыста «Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы» кодекстің әзірленген жобасының негізгі тұжырымдамалық бағыттарын қарады.

ҚР инвестициялар және даму бірінші вице-министрі Алик Айдарбаев «Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы» кодекс жобасын қабылдау бойынша міндетті Мемлекет басшысы халыққа Жолдауында алға қойғанын баяндады. Кодекс жобасы сондай-ақ CRIRSCO пайдалы қазбалар қоры бойынша стандарттардың халықаралық жүйесін енгізуді және барлық пайдалы қазбалар үшін келісім жасаудың жеңілдетілген әдісін енгізуді қарастыратын Ұлт жоспарының 74-ші және 75-ші қадамдарын орындау үшін әзірленіп жатыр.

Қазіргі уақытта КСРО уақытында барланған кен орындарының басым бөлігі өңделіп жатқаны атап өтілді. Өндіру қарқындары соңғы жылдары минералды-шикізаттық базаны толтыру қарқынынан озып келеді. Оған қоса, Қазақстанда жаңа кен орындарын ашуды ұстап тұратын геологиялық барлауға инвестициялардың жеткіліксіз көлемі байқалуда.

Осыған байланысты, кодекс жобасының негізгі мақсаттары елдің тұрақты экономикалық дамуы үшін минералды-шикізаттық базаны толтыруды қалыптастыру, жаңа жобаларды құру, қосымша жұмыс орындарының пайда болуы болып табылады.

Компанияларға жағымды жағдай жасау үшін кодекс жобасында геологиялық ақпараттың қолжетімділігі, жер қойнауын пайдалану бойынша операцияларды жүзеге асырудың лицензиялық режиміне көшу және бірінші өтінім қағидасы (жер қойнауын пайдалануға құқықты бірнеше күнде алу және жер қойнауына жылдам қолжетімділікті қамтамасыз ету), мемлекет тарапынан мүлтіксіз бақылаудан жылдам барлауды ынталандыратын экономикалық тетіктерге көшумен реттеуді жеңілдету қарастырылған.  

Сонымен қатар, Кодекс жобасы экологиялық және өнеркәсіптік қауіпсіздік бойынша талаптарды күшейтуді, жер қойнауын пайдалану салдарын жоюдың заманауи практикасын енгізуді қарастырады. Құнды металдардың шағын шашыранды кен орындарын игеру үшін Кодекс жобасында старательдік институты енгізілуде. Мұның бәрі жаңа жұмыс орындарын, өнімдерді құруға, салық түсімдерін арттыруға, жеке өңірлерді дамытуға септігін тигізеді.

Сондай-ақ, кодекс жобасында ҚР-ның ДСҰ-на кіру жағдайына сәйкес келтірілген жергілікті қамту бойынша талаптар сақталуда.

Жалпы, «Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы» кодекс халықаралық практикада қабылданған қағидалар мен тәсілдерді енгізуге, мемлекеттік реттеудің ашық және түсінікті әдістерін қамтамасыз етуге, мемлекеттік аппаратты инвестицияларды қолдауға қайта бағдарлауға бағытталған ілгерінді заңнамалық акт болуы тиіс.

Жаңа тәсілдерді іске асыру жер қойнауын пайдалану саласына жаңа инвесторлар ағымын тартуға септігін тигізеді, бұл келешекте қосымша жұмыс орындарын құруға, жеке өңірлерді дамытуға, экономикалық тұрақтылықты нығайтуға және елдің бәсекеге қабілеттілігін жоғарылатуға көмектеседі.

www.primeminister.kz

Бүгін Премьер-Министр Бақытжан Сағынтаевтың төрағалығымен өткен ҚР Үкіметі отырысында Мемлекет басшысының «Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» Жолдауы аясындағы тапсырмаларға сәйкес әзірленген 2017-2021 жылдарға арналған Көші-қон саясатының жаңа тұжырымдамасы қаралды.

Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрі Тамара Дүйсенова инвестициялық ахуалды жақсарту мақсатында ағымдағы жылы еңбек көші-қонына қатысты Қазақстанның көші-қон заңнамасына өзгерістер енгізілгенін баяндады.

2017-2021 жылдарға есептелген Көші-қон саясаты тұжырымдамасының негізгі стратегиялық мақсаттары еліміздің өңірлерінің демографиялық және экономикалық теңгерімділігін жақсарту; уақытша және ұзақ мерзімді көші-қонды пайдалану негізінде білікті мамандардың ашық нарығын қалыптастыру; көші-қонмен байланысты қауіп-қатерлер тұрғысынан елдің ұлттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету болып айқындалды.

«Барлық үш стратегия өзара тәуелді және көші-қон саясатының жүйелілігін қамтамасыз ете отырып, сыртқы, ішкі және этникалық көші-қонды реттеудің мазмұнды негізін құрайды», — деп атап өтті Т. Дүйсенова.

Көші-қон саясатын дамытудың алдағы стратегиясын анықтауда ЭЫДҰ елдерінің тәжірибесі пайдаланылды, онда көбіне ұзақ мерзімді немесе гибридтік көші-қон пайдаланылады. Бұл экономиканың инновациялық секторларына білікті мамандарды тартуға және іскерлікті дамытуға мүмкіндік береді. Нақты шығындылыққа қарамастан мұндай саясат нарықтық экономикаға қажетті «қауіпсіздік көпшігі» болады, деп баса айтты ведомство басшысы.  

«Ұсынылған түрлендірулер заңсыз көші-қон ағымдарын шектеуге, білікті мамандарды тарту тетігін одан әрі ырықтандыруға, еңбек мигранттарын ықпалдастыру үшін жағдай жасауға бағытталған», — деп түйіндеді Т. Дүйсенова.

Өз кезегінде ішкі істер министрі Қалмұханбет Қасымов соңғы жылдары Қазақстанда жағымды инвестициялық ахуал қалыптасып келе жатқанын, 60-тан астам елдердің азаматтарына визасыз режим бекітілгенін, оларды елде тіркеу рәсімі жеңілдетілгенін, еңбек көші-қоны үшін әкімшілік кедергілер қысқарғанын, ілеспе қауіп-қатер, оның ішінде трансұлттық қылмыстықтың артып келе жатқанын баяндады.

Осыған байланысты Тұжырымдамада полиция жүзеге асыратын көші-қон бақылауын одан әрі жандандыру және жетілдіру қарастырылған. Атап айтқанда, Тұжырымдама жобасында елдегі құқықтық базаны және көші-қон бақылауы жүйесін дамыту, заңсыз көші-қонның ұйымдастырылған арналарын бұлтартпау, еңбек мигранттарын алдағы «көлеңкеден» шығару, сондай-ақ халықаралық ынтымақтастықты жалғастыру және реадмиссия туралы келісім жасау қарастырылған.

Талқылауды қорытындылай келе, Бақытжан Сағынтаев айтылған ескертулерді ескере отырып, Тұжырымдаманы жетілдіруді және Үкіметтің бекітуіне енгізуді тапсырды.

www.primeminister.kz

Бүгін ҚР Премьер-Министрі Бақытжан Сағынтаевтың төрағалығымен өткен ҚР Үкіметі отырысы барысында биыл 8 айдағы республикалық бюджеттің атқарылу қорытындысы қаралды.

Қаржы министрі Бақыт Сұлтанов биыл 8 айдағы бюджеттің атқарылуы экономика өсімі жағдайында қамтамасыз етілгенін баяндады. Экономика салаларын дамытудың оң нәтижелері мемлекеттік бюджеттің кіріс бөлігінің атқарылуына айтарлықтай әсер етті.

Ағымдағы жоспарды орындау бойынша, сондай-ақ өткен жылдың ұқсас кезеңіне өсу қарқыны бойынша да оң тренд байқалуда. Мысалға, мемлекеттік бюджеттің кірістері (трансферттерді есептемегенде) өткен жылмен салыстырғанда 366,9 млрд теңгеге немесе 108,9% ұлғайды. Оның 172,2 млрд теңгесі республикалық бюджетке, ал 195,2 млрд теңгесі жергілікті бюджеттерге тиесілі.

Бұл фактор қаржы секторын қолдаудың қосымша көздерін пайдалану және жалпы сипаттағы трансферттерді қайта қараумен бірге мемлекеттік бюджет шығындары өсімінің өткен жылдың ұқсас кезеңімен салыстырғанда шамамен 3 трлн теңгеге немесе 47,6% өсуіне алып келді.

Жалпы биыл 8 айда мемлекеттік бюджетке (трансферттерді есептемегенде) 4 512,3 млрд теңге көлемде кірістер келіп түскен. Асыра орындау 194,5 млрд теңгені немесе есептік кезеңдегі жоспардың 104,5% құрады.

Республикалық бюджет бойынша ағымдағы жоспар 102,2% орындалды. 3 083,4 млрд теңге (3 016 млрд теңге жоспар кезінде) жиналды, асыра орындау 67,4 млрд теңгені құрады. Жалпы барлық түсімдер бойынша өткен жылмен салыстырғанда айтарлықтай өсім байқалып отыр.

Жергілікті бюджеттердің кірістері 1 429,7 млрд теңгені құрады. Бұл есептік кезеңдегі жоспардың 109,8% (асырау орындау сомасы 127,8 млрд теңге).

Мемлекеттік бюджет шығындары 9 021,7 млрд теңгені немесе есептік кезеңдегі жоспардың 97,7 % құрады. Биыл 8 айда республикалық бюджет шығындары 7 982,6 млрд теңгеге немес есептік кезеңдегі жоспардың 98,6% игерілді. Жергілікті бюджеттердің шығындары 3 023 млрд теңге сомасында немесе есептік кезеңдегі жоспардың 96,7% атқарылды.

«Нұрлы жол» мемлекеттік бағдарламасы бойынша 8 айда 272,7 млрд теңгеге немесе есептік кезеңдегі жоспардың 99,9% игерілгені жеке атап өтілді. Қаражат көлік-логистикалық және индустриялық инфрақұрылымды дамытуға, ТКШ жаңғыртуға, су және жылумен қамту және су бұру желілеріне, білім беру саласындағы инфрақұрылымды дамытуға бағытталған.  

www.primeminister.kz

Бүгін ҚР Премьер-Министрі Бақытжан Сағынтаевтың төрағалығымен өткен ҚР Үкіметі отырысы барысында биыл қаңтар-тамыздағы Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық даму қорытындылары қаралды.

ҚР ұлттық экономика бірінші вице-министрі Руслан Дәленов экономикалық өсім алдын ала бағалау бойынша биыл 8 айда 4,3% дейін қарқындағанын айтты. Сыртқы сауда шамамен үштен бір есеге өсті, инфляция баяулады және мақсатты дәліз шегінде орналасқан. Осы тұрғыда Moody’s және S&P рейтингтік агенттіктері тәуелсіз кредиттік рейтингі болжамын тұрақтыға дейін жақсартты (Moody’s – Baa3, S&P – (BBB-), Fitch – BBB).

Экономиканың шикізаттық емес сегментінде оң серпін байқалуда, шикізаттық емес сектордың үлесі 2,3 пайыздық пунктті құраса, шикізаттық сегмент үлесі 1,6 пунктті құрады.

Жалпы өсімнің жоғары қарқыны алты негізгі саланың төртеуі бойынша байқалуда (өнеркәсіп, сауда, көлік және қаттау, ақпарат және байланыс), өсім қарқындарының баяулауы құрылыс және ауыл шаруашылығында байқалған.

Тау-кен өндірудің 11,3% және өңдеудің - 6,1% синхронды өсімнің арқасында 8,5% құрап, өнеркәсіп өсімнің ең жоғары қарқынын көрсетіп отыр. Бұл соңғы 6 жылдағы максималды өсім. Тау-кен өндіру өнеркәсібінде айтарлықтай өсім көмір, мұнай, табиғи газ және металл кендерін өндіруде тіркелген.

Өңдеу өнеркәсібінде өсім үрдісі азық-түлік өндірісінде (5,8% өсім), жеңіл өнеркәсіпте (11,5%), фармацевтикада (33,7%), металлургияда (7,6%), мұнайды қайта өңдеуде (6,4%) және машина жасауда (6,3%) байқалып отыр.

Сонымен қатар, ауыл шаруашылығындағы өсім маусымда 3,1% жетіп, өсімдік шаруашылығы өндірісінің төмендеуі нәтижесінде қаңтар-тамызда 1,9% дейін баяулады. Құрылыс саласының өсу қарқыны бірінші жартыжылдықта 5,9% дейін артып, шілдеде баяулады (0,7%) және 8 айдың қорытындысы бойынша 0,1% дейін нөлдік мәнге жақындады. Саланың баяулауы өнеркәсіп ғимараттары мен құрылыстарын салудың азаюымен байланысты.

Өнеркәсіп секторындағы іскерлік белсенділікті жаңғырту кезінде қызмет көрсету саласының тұрақты өсім траекториясына шыққаны байқалып отыр. Биыл 8 айда көлік қызмет көрсетуі 4,7% өсті, сауда мен байланыс 2,9%-дан ұлғайды.

ҚР Премьер-Министрі Бақытжан Сағынтаев Мемлекет басшысының міндеттерін орындау бойынша, әсіресе ауыл шаруашылығы мен құрылыстағы шараларды іске асыруды жалғастыру, сондай-ақ мемлекеттік бағдарламалар аясында қаражатты игеруді мұқият бақылау қажет екенін атап өтті. Министрлер кабинетіне экономикалық өсімнің жиналған қарқынын сақтау бойынша жұмысты жалғастыру тапсырылды.

www.primeminister.kz

Мұрағат

Қыркүйек
2017
ДсСсСрБсЖмСнЖк
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Мемлекеттік орган басшыларының блог-тұғырнамасы

Өту